آیا التراسونیک به تنهایی قطعه را با آب تمیز خواهد کرد؟

 

شما در کنار اولتراسونیک از حلال استفاده میکننین تا سرعت و کیفیت شستشوتون بهتر بشه.... چرا که حلال ها باعث شل شدن آلودگی از سطح قطعه شده و زمانیکه موج اولتراسونیک به قطعه میخوره بسرعت آلودگی شل شده از سطع قطعه با یک ضربه مکانیکی که همون موج هستش، از قطعه جدا میشه. اینجا شما کیفیت شستشو را مشاهده میکنین چون خلل  فرج ها و درزهای روی سطح قطعه که دسترسی به آن سخت می باشد را با نفوذ موج التراسونیک براحتی شستشو میدین در واقع خطای نیروی انسانی را با استفاده از حمام شستشو، به صفر می رسونید.

بر اساس نوع آلودگی و جنس قطعه مورد شستشو حتما نیاز است که علاوه بر آب از شوینده های مخصوص نیز استفاده شود.

 برخی آلودگی ها با حلال های خنثی، قلیایی و یا اسیدی پاک خواهند شد لذا آب بتنهایی کاربردی نخواهد داشت.

گاهاً دیده شده افراد بر اساس دانش ناکافی از حلال هایی استفاده کردند که در نهایت علاوه بر تمیز شدن به سطح قطعه نیز آسیب وارد شده است و قطعه را دچار خورندگی نمودند بر این اساس تاکید به مشاوره با افراد کارشناس در این زمینه الزامی است.

گاها دیده شده دوستان از پودرهای چربیگیر درون اولتراسونیک استفاده میکنند ولی بعد از شستشو اثر قلیایی پودر را از سطح قطعه پاک نمیکند، اینجا نیاز است که با یه اسید سولفوریک ضعیف یا فروکلین اثر قلیایی پودر را پاک کنید،،، بعد به کارایی اولتراسونیک شک میکنند درصورتیکه مراحل شستشو را به درستی انجام نمیدهند.

طرف بعد از مرحله چربیگیر، یه آبکشی ساده انجام میده ،،، میگه چرا پودر سفیدک زده روی قطعه ام، یا قطعه ای که آب دادم سطح قطعه تبله کرده؟؟؟ معلومه چون شما یا زمان چربیگیری از سطح قطعه ات کم انجام دادی یا دما ندادی به محلولت یا اسید نزدی به قطعه ات یا ابکشی درستی نداشتین و...

هرکاری اگر اصولی و درست بریم جلو شک نداشته باشیم که به نتایج درستی خواهیم رسید.

Image

آدرس

تهران، امامزاده حسن، خیان صبوری، پلاک 538

تماس با ما

66040528 (21) 98+

موبایل: 6830 268 0919 

سلام! یکی از نمایندگان ما را در زیر کلیک کنید تا از طریق واتس اپ با هم در ارتباط باشید و یا می توانید برای ما ایمیل بفرستید

info[at]novinchemie.ir

  ارتباط از طریق واتس اپ
Close and go back to page